Tuesday, January 25, 2011

keseorangan

pernah tgk citer mr.bean tv3? perasan x b4 start, kan de lagu tema mr.bean..n kat ujung lagu tu, mr.bean terjatuh n spotlight suluh dia...haha...aku rasa aku mcm tu skrg..terjatuh, n berseorangan...

x sepatutnya aku rasa mcmni...kawan2 aku, family aku sntiasa cheer up aku..member2 slalu ajak aku lepak, xnak aku duk sorg2..tp aku je malas kuar, nak duk sorg2 dlm bilik..nape?hmm..maafkan aku kawan2..ni la hadri yg korg knal..maafkan aku...

xlama lagi no 013351**** n 013368**** akan diterminate...dah lama aku delay terminate no ni..dgn harapan keajaiban akan muncul...tp sayang...aku hidup dalam impian...impian aku yg dah lama ilang, tp aku berpura2 wujud utk sedapkan hati aku...kini aku terpaksa telan hakikat, yg aku dah kehilangan hidup aku....Allah..ampunkan aku...

ptg ni kawan aku ajak g lowyat teman dia usha lens...dalam keadaan mcmni, rso giler aku...ada gaya2 aku nak wat keje giler beli macro lens bribu2 ni...mudah2an hati aku tenang n leyh pk secara waras...tp, klo dah minat, apa salahnya kan?aku pun dah xde tmpat nak abiskan duit n enjoy lagi...beli macro lens tamron SP 90mm, snap kaki2 semut, wat stiap org yg tgk terpegun dgn kebesaran Allah, itulah nikmat dlm hidup aku...

hadri, grab urself a grip..Allah, give me a tough foothold so that i wouldn't slip again...Allah, plz strengthen my heart...only You is the best place for me to cry on...

No comments:

Post a Comment