Saturday, January 15, 2011

penat...

dah pkul 3.30am tp xtido2 lagi..bru balik men badminton,sgt2 penat tp alhamdulillah, rasa lega skit lepas kuarkan peluh..kalau la dosa2 kita leyh kuar mcm peluh ni kuar...tp its not that easy right..

subuh dah dekat,ada lgi 3jam je nak tdo...esok pagi2 pas subuh teman kawan joging lak..xpela penat skit, asalkan member2 hepi..thats life...

alhamdulillah nampak si dia dah dapat lupakan aku n hidup hepi skrg...jadi stalker gak aku, usha fb dia, usha blog dia..huhu..tgh cuba kurgkan stalker2 ni..thats why fb kadang2 deactivate...seboleh mungkin xnak gangu kebahagiaan org lain...insyaAllah, aku doakan yg terbaik untukmu..=)

hmmm..abg aku masuk wad ari ni..demam panas n kurg garam..risau sgt2 aku..hopefully smuanya aku..long, i'll pray for ur health n happiness..amin

Allah..berkatilah perjalanan hidupku, keluargaku, sahabat andaiku...Kau rahmatilah guru2ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia..golongkan aku dalam kalangan org2 yang sabar..kuatkan hatiku untuk berubah ke arah kebaikan..bantulah aku ya Allah..amin..

No comments:

Post a Comment