Saturday, January 15, 2011

senyum itu satu anugerah

aku rindu senyuman dia..=)..maybe aku dah xdapat nak lihat senyuman tu lagi, tp aku sntiasa doakan snyuman tu sentiasa bersama dia..amin..

but now, sape plak yg aku suka tgk tersenyum?yup...everytimes org2 or member2 aku tersnyum tgk pic2 aku (even xcantik), tersenyum tgk pic2 candid diorg, terpegun tgk keindahan alam yg aku rakamkan, alhamdulillah..itu satu kebahagiaan buatku..btul la ckp mak..membuat orang lain tersenyum tu sgt2 membahagiakan...alhamdulillah..may Allah bless us umat rasulullah..

teringin nak shoot sunset pantai..tp short of time n of coz money restriction as well..insyaAllah masanya akan dtg..=)..

p/s : pantai port dickson nampak sunset ke?adoi lemah tol geografi..sian cikgu laila..=(


No comments:

Post a Comment