Wednesday, January 26, 2011

tik tok tik tok

hidupku berjalan seperti biasa...kadang2 ada gangguan dalam diri ( selalu sebenarnya..huhu ) tapi aku kena adil utk diri sendiri...aku xkan biar lagi hadri yg lama tu pegi lebih jauh...aku terlambat sedar, yg kadang2 impian kita xsama dengan org lain...n apabila impian kita melibatkan org lain, kdg2 kita perlu melupakan impian tu...insyaAllah, dia akan bahagia dgn jalan yg dia pilih...aku doakan...n untuk aku, aku akan wat yg terbaik utk diri aku...aku akan laksanakan janji2 aku kat diri aku sndiri..wanna be somebody someday...wanna build my own empayar....everything can be achieved by knowledges, effort n doa...i'll never say i can't anymore..

utk jangka masa pendek, ni masanya utk pemulihan hati n jiwa..insyaAllah sedikit demi sedikit aku akan berjaya..eventhough ada kawan2 aku yg bertanya itu n ini, bercakap bukan2 pasal aku, yup hati slalu terguris dgn cakap2 org yg berbagai, tp bak kata ejal, now is the perfect time to reveal the true frens..ada member yg tikam belakang, ada member yg bg sokongan...aku pernah wat salah, aku slalu wat salah, thats why aku perlukan2 org2 yg aku syg utk bantu aku...bukan mnjauhkan diri dr aku...bukan ke tu maknanya kehidupan? xpe...at least, dalam usia aku mencecah 21tahun, byk yg aku blaja...alhamdulillah ya Allah...syukur...

mak, e dah wat sedaya upaya utk selamatkan apa yg e cuba selamatkan...mak, e dah ilang harapan...insyaAllah mak...e janji dengan mak...e akan cari diri e balik..mak jangan risau lagi ye...e tahu mak selalu tnya ayu, e camna ok x, e sedih2 lagi x, e jaga makan x....ayu slalu crita kat e betapa mak risau..e mintak maaf mak..e cuma cuba tebus silap e, e byk wat silap mak...tapi e xdapat cari apa yg mak mintak e cari, toleransi...e gagal mak...mak, e perlukan barakah doa seorang ibu...ia hanya datang dari mak, xde tempat lain e leyh mintak...mak doakan e, moga2 e redha dugaan2 hidup e..doakan e semoga e tergolong dalam org2 yg belajar dr kesilapan...btul ckp org, hanya mak n ayah yg akan selalu dgn kita wlaupun at the lowest point of our life..n semoga e akan jadi seorang ayah sebaik ayah..insyaAllah..tu tekad e...

moga hari ini lebih baik dari hari semalam, n smoga esok datang dengan seribu kecemerlangan, hari lepas biarkan dalam kenangan, hnya pengajaran jadi pedoman..insyaAllah...

11.01 a.m 27Jan2011.....

No comments:

Post a Comment