Sunday, January 16, 2011

MC MC MC

ari ni aku dapat mc dua ari dari klnik um..1st time g klinik tu trus dapat mc..huhu..dr cakap ni dah tahap demam panas ni, patutnya kena tahan wad..nasib baik bijak mengelak..syg sgt nak tinggal klas..insyaAllah masih larat nak g klas...cuma sian mak..riso sgt2 smpai awal2 pagi dah kol tnya panas lagi ke x..nak bgtau takut mak rso,nak tipu xbaik lak...malam ni jiran aku nak dtg tgk2 panas aku...siap nak supply ubat lagi..haish nyusahkan org tol aku ni...

demam rindu ke ni ek?hmm mcmna aku nak lupakan dia sdgkan waktu2 mcmni pun sntiasa igtkan dia...rasa nak kol sgt2 tp aku takut nak ganggu hidup dia...teringat2 dia marah2 aku dlm fb, dlm fon...aku xnak ganggu mood dia lagi dah tapi...hmm...rindu ni satu penyeksaan...Allah..kalau ini yg terbaik utk hidupnya, Kau kuatkan diriku mnghadapi smua ni....amin...

k its time to take my medicine..hope Allah bless my effort..igtnya nak makan dulu tapi xde selera wlaupun lapar...ntah bila last aku makan berat2...no wonder la dah trun 4kg dalam 2minggu..huhu..dulu dia slalu marah klo xmakan..dia xsuka aku kurus balik mcm f5 dulu..hehe..dulu kdg2 rasa rimas gak bila dia slalu paksa makan nasi la ape la, tp skrg aku sgt2 rindukan bebelan dia...Allah...

dah 11.36am skrg..nak tdo jap b4 zohor..hope leyh peluhkan badan n kurg skit panas ni...agak rso bila tgk jari2 aku sikit bengkak n rasa sengal2..hope sementara je...amin....jom tdo!!!

No comments:

Post a Comment